Müşterilerimizin çözüm ortağı olarak, taleplerini en yenilikçi yöntemlerle karşılamayı, olumlu veya olumsuz tüm geri bildirimlerini hizmetlerimizi geliştirmek ve daha iyi hizmetler sunabilmek için değerlendirmeyi temel ilkemiz olarak benimsedik.
Zip Lojistik A.Ş., müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, benzer memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.
ISO 9001:2008 belgesine sahip olan Zip Lojistik A.Ş., gelen her türlü öneri, şikâyet, talep ve itirazlar ile ilgili müşteriye aynı gün dönüş yaparak bilgi vermekte, en geç 3 iş günü içerisinde ise çözüm önerisi ile birlikte geri bildirimde bulunmaktadır.
P2 Belgesi: 25 Şubat 2005 tarihinden itibaren P2 belgemizi almış bulunmaktayız. Böylece Zip olarak kurumsallığımızı pekiştiren P2 belgesini alan 3. şirket olduk.
Tüm Türkiye’yi kapsayan bu belge Zip Lojistik A.Ş.’nin sektöre ve geleceğe olan bakış açısının en önemli göstergesidir. Bildiğiniz gibi Türk tarihinde ilk olarak çıkan Karayolları Kanunumuzla yıllardır süren haksızlık bitmiş ve sektörümüz denetim altına alınmıştır. Müşterilerimiz artık Şehir içi (P1) veya tüm Türkiye (P2) belgesi sorarak ihtiyaçlarına göre bir firma belirleyecek ve o firmanın güvenliğinden emin olacaktır. Ulaştırma bakanlığının yayayınladığı genelgeye ve belgeye sahip olmayan illegal firmalarla çalışmamalıdır. 25 Ağustos 2005’ten itibaren bu mecburiyet tüm Türkiye’de geçerlidir.