Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı sunmak amacıyla istek ve şikayetlerinizi; yasal zorunluluklar ve kanunlara aykırı olmayacak şekilde değerlendiririz.
Biz tarafsız ve şeffaf hizmet anlayışını benimseyerek, müşterilerimizin ilk tercihi olmamızı hedefledik.
Müşterilerimizin geri bildirimlerini dikkatle dinleyerek, memnuniyetsizliklerin tekrar yaşanmaması için özen gösteririz.
En üst seviyede müşteri memnuniyeti ve bağlılığı sağlamak için tüm ZİP çalışanları olarak müşteri memnuniyeti odaklı hizmet etme şeklini benimsedik.
Müşteri memnuniyeti sağlamanın temel koşulunun, çalışanların yaklaşımları, bilinç ve bilgi düzeyleri ile yakından ilişkili olduğunu bilerek, tüm çalışanların bu sürece dahil olmasını sağlar.
Çalışanların bilgili ve şeffaf yaklaşımları müşterilere verilen hizmetin ana şartlarını oluşturur.
Tüm çalışanlarımız bu şartların bilinci doğrultusunda eğitilmekte ve sizlerin memnuniyetini en üst seviyeye ulaştırmak için çalışmaktadır.